Stěhování kanceláří do nové administrativní budovy

Posted on Posted inSlužby



Chystáte se na stěhování kanceláří, které se budou přemísťovat do nové administrativní budovy na druhém konci města? Potřebujete zvětšit vaši provozní kapacitu a ta stávající už vám nevyhovuje, případně objevili jste lepší prostory s levnějším nájemným? Pak začněte stěhovací proces v předstihu, abyste se vyhnuli zbytečnému stresu.

Stěhováky objednávejte alespoň měsíc předem – nenechávejte stěhování na poslední chvíli. Jakmile máte jasno, že vás stěhování nemine, co nejdříve si objednejte stěhováky a domluvte se na vhodném datu vaší akce. Ideální je začít s přípravou ke stěhování čtyři až šest týdnů předem, tehdy je více pravděpodobné, že na nic nezapomenete, a hlavně že vás nic nezaskočí.

plastová krabice

Pověřte stěhováním váš tým – aby stěhování proběhlo hladce, vyplatí se vytipovat a vyhledat mezi vašimi spolupracovníky spolehlivé jedince, kteří na sebe vezmou zodpovědnost za bezproblémové přípravné práce a vybalování věcí na novém místě. Může se to týkat například šanonů s doklady, výkresové dokumentace, balení výpočetní techniky a další elektroniky a také značení kartonových krabic při balení věcí. Tyto vaše kolegy také odpovídajícím způsobem motivujte – třeba náhradním volnem nebo mimořádnou odměnou.

balení věcí do krabic

Skartace dokumentů – před stěhováním firem v Praze má také svůj význam třídění firemní dokumentace a skartace všeho, čeho se chcete zbavit. Skartování můžete provádět sami malou skartovačkou, anebo tím pověřit specializovanou firmu, která se stará o skartování papírových dokumentů nebo i datových médií, např. CD a DVD disků.

Montáž nábytku – rozmontování a opětovné sestavení kancelářského nábytku si mohou vzít na starost stěhováci. Na tuto práci mají vyčleněný tým řemeslníků, kteří rozebírají a sestavují i složitější nábytek, jako jsou manželské postele, kuchyňské linky nebo vestavěné skříně na míru.

5/5 - (1 vote)