Dobré internetové stránky se vyznačují mimo jiné i tím, že mají vysokou návštěvnost. Tedy že na ně zavítává velké množství lidí, které jejich obsah zajímá a inspiruje. Takové internetové stránky jsou tudíž přínosné pro svého vlastníka či správce, jenž jejich prostřednictvím dává světu něco najevo.
Například:
– Předává své informace, znalosti a zkušenosti, jimiž ovlivňuje lidi z blízkého a klidně i hodně vzdáleného okolí.
– Nabízí něco k prodeji či výměně, něco tu shání, propaguje své služby.
– Nebo se dejme tomu jen tak baví.
A co stránky, které se velké návštěvnosti rozhodně netěší? Takové by podle logiky věci měly být špatné. Ovšem ve skutečnosti takové být nemusí a nejednou ani nejsou. Často totiž i ty nejlepší výtvory tohoto druhu ztroskotávají na zdánlivém nezájmu veřejnosti.
Ovšem onen nezájem není vždy způsoben nekvalitou stránky jako celku. Nejednou za tím je pouze fakt, že je podobných stránek na internetu velké množství a tudíž se ne na všechny dostane stejně.
Pokud internetový vyhledávač pátrá na popud uživatelů internetu po nějakém klíčovém slově, onu stránku sice nalezne, ale nejednou ji umístí až kamsi daleko v seznamu relevantních odkazů, tam, kam už se nikdo z hledajících neprokliká. A tato tak má smůlu, na rozdíl od těch, jež se umísťují na předních příčkách, kam uživatelé míří nejčastěji.
A jak to zaonačit, aby se právě ta která stránka stala pro vyhledávače atraktivní, aby ji posunuly na pozice, které se těší největšímu zájmu? Toho lze dosáhnout jedině s pomocí optimalizace pro tyto vyhledávače, tedy SEO.
Tato optimalizace v sobě ukrývá jak odstranění případných nedostatků z webu samotného, tak i správnou volbu klíčových slov, linkbuilding, copywriting a nejrůznější propagační a reklamní počiny. A že tomu možná ani trochu nerozumíte? Nevadí. Od toho jsou tu přece odborníci, kteří to udělají ochotně za vás.
Aby se stránka stala oblíbenou a sledovanou, zkrátka dokonalou. Nejdokonalejší a nejfunkčnější, jaká jenom může být.